onsdag 26 oktober 2011

Onsdag kväll

Idag har jag bloggat dåligt jag vet.. Har inte bloggat nått,har varit helt slut,snark. Har iaf precis ätit middag och varit och storhandlat med min älskling o svärfar.. Och tindra såklart;)
På jobbet idag har det gått jätte bra faktiskt,skönt att de är fredag snart..

Vill ni höra en äcklig sak?
Idag satt jag på golvet o satt på en flicka hennes ytterkläder då en pappa kom med hans dotter. Så han ställde sig på knä i hallen för att sätta på henne varmare kläder... Då säger jag,oj nu luktar de bajs,har du bajsat?

Då säger pappan ; oj,de va nog jag dom råka släppa mig,förlåt!

EN HALV METER IFRÅN MITT ANSIKTE!!! HÖLL FAN PÅ ATT SPY,USCH!!!!

Nu ska jag slappa hela kvällen..
PUSS

2 kommentarer:

Therese sa...

Hahahahahahahahaha! Jag dör av garv!

Ramona sa...

jag förstår de, jag höll fan på att smälla av asså.. vem fan erkänner? de är ju bara att hålla minen och låssas som ingenting.. usch..!