fredag 11 november 2011

Fredag kväll = idol mys..

Jag och min älskling gjorde hemma gjorda pizzor idag,de vart jätte gott:) men detta resultat fick vi efter att vi redan slängt 2 pizzadegar i papperskorgen :p mycket skratt från min sida dock,sebbe va desto hungrigare;)
Ikväll blir jag hemma själv, idol titt och godis:) mums! Sebbe vill pröva på att gibba, absolut får han göra de:) tindra kliar sig i öronen så kanske dags att göra dom lite rena,fast att dom inte är skitiga.. Men kanske behöver en liten fin puts=)
Imorgon så ska vi hem till svärfar där min älskling ska måla om v-rummet o på söndag är det ju fars dag:)
Nu ska jag fortsätta mysa lite här hemma
PUSS

2 kommentarer:

Therese sa...

Pizzan ser köpt ut Ramis! :-D duktiga ni är. Nu vet du vad du kan jobba med om du tröttnar på fskl :-P <3

Ramona sa...

Men jag fick hjälp av pizza gubben att kavla ut degen. För de gick inte för oss,därför fick vi slänga den:p har ingen kavel heller,så dags att införskaffa tror jag:) den vart jätte god iallafall:D
Fyfan,aldrig i livet.. Hahahaha