lördag 26 november 2011

Lördag kväll

En hel dag på stan med min älskade älskling idag:) mysfaktor yes,men dock va det 1 miljon människor inne i stan..
Vi var och kolla på burberry overall till den lilla men dom va för stora så vi tittade på en ljusrosa moncler overall och den va super fin men dock för stor den också:/ så vi får se hur vi ska göra:) hittade även en vit jätte fin overall (kommer dock inte ihåg märket) men den va från 3m men dom sa att den va från 1 till 3 m , men vi får se:)
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och frukar morgon dagen då jag vet att jag kommer ha fruktansvärt ont i kroppen efter dagens promenader i stan! Nu kollar jag på big momma's house 2 på kanal 5 men klockan 19.00 så börjar grinchen- julen är stulen på kanal 3, så då sappar jag över:) hoppas att ni haft en bra och mysig lördag?:)

PUSS

Inga kommentarer: