tisdag 22 november 2011

En liten lista till:)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? När våran barnmorska Birgitta sa att allt såg jätte bra ut med den lilla

Vad gjorde du kl 08 i morse? Åt frukost på jobbet med barnen.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt en clementin

Det sista du sa högt? Vad Du tvungen att ta ett nytt glas när du har ett här(?) - till Sebastian.

Det senaste någon sa till dig: kan jag få ligga här ute själv o kolla på hockeyn.

Vad har du druckit idag? Äppeljuice,vatten och julmust.

Vad var det senaste du åt? Clementin.

Vad var det senaste du köpte? 3 flaskor julmust,4st äpplen,vaniljvisp och snus till mitt .

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.

Vad är det för väder hos dig nu? Det är lite regnigt och mörkt ute.

Godaste glassmaken? Texas pecannöt och chokladkross.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.

Sover du tungt? Ja.

Drömmer du mardrömmar? Drömmer nästan aldrig.

Trivs du med ditt jobb? Ja,de gör jag.

Favoritklädsel? Bekväma kläder

Favoritlåt just nu? Someone like you - Adele.

Vad ser du om du tittar till höger? Min sovrumsvägg.

Vad gör dig glad just nu? När tindra blir glad när man kommer hem från jobbet

Vad ska du göra härnäst? Sova

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Sådär..

Favoritgodis? Tuttifrutti

Kläder just nu? Rosa pyjamasbyxor

Sommarplaner? Vet ej

Hur många kuddar sover du med? 4st

Morgon eller nattmänniska? Morgon

Vad är viktigast för dig? Min familj.

Är du kittlig? Ja,under fötterna.

Snarkar du? Tydligen säger Sebastian.

Stjärntecken? Lejon.

Äckligaste insekten? Nattfjärilar och spindlar.

Stökigt el välstädat? Mittemellan

Vad längtar du mest efter just nu? Januari 2012! 

Inga kommentarer: