tisdag 22 november 2011

Tisdag 22/11-2011 kl.17:50

Precis tagit ett varmt bad då min rygg,mina höfter och mina ben värker nått fruktansvärt! Så nu sitter jag i min favorit morgonrock och kollar på "how i met your mother" ... Idag vart det ris med chili con carne och sedan bakade jag en äppelpaj som är till imorgon då Therese och Emilia kommer på besök:) mysmys.. Men Sebastian fick smaka en liten bit och han tyckte att den va god så de va ju kul att höra;) lillskruttan sparkar på vilket jag tycker ät jätte skönt eftersom att när man går in i vecka 27 tror jag att de va, då ska man känna sparkar varje dag.. Och nu är jag i vecka 31 (lr imorgon) och då känns det extra viktigt för mig då det inte är långtid kvar nu
Imorse så tänkte jag på förlossningen och allt vad det innebär.. brukar inte tänka på det speciellt mycket annars , utan jag tar det när det kommer ungefär.. Som jag vet så gör de fruktansvärt ont men att de släpper så fort man har den lilla på bröstet, men jag hoppas att ni mår bra där ute:)?!
Skulle inte ni kunna skriva en kommentar så att jag får ett litet hum om vilka som läser min blogg:)?

PUSS

Inga kommentarer: