fredag 9 december 2011

Fredag fredag fredag..

Inatt drömde jag nått jätte läskigt..
Jag va på sjukhuset och var inne i ett rum och väntade på att min barnmorska skulle ropa upp mitt namn eller hämta mig.. Sedan hör jag Birgitta ropa efter ramona och jag springer lite halft ut ifrån rummet och hon säger att ; din bebis andas inte och du kommer få ett missfall snart..
Jag; men vadå du har ju inte ens lyssnat på hjärtat..
Hon; det behövs inte vi ser att hon inte lever....

Jag gick in i rummet igen och var förbannad och lät personen som va i rummet lyssna på min mage med ett stretoskop ( ni vet som man lyssnar på hjärtat,om de heter så) och hon här hjärtat...

Sedan vaknar jag upp av att den lilla sparkar och knådar sig för fullt i magen..skönt tänkte jag och kunde delvis somna om...
Usch,äckliga drömmar!!!

Det är ju snö blandat regn ute och även blåser det för fullt... Nu hörde jag ju värsta åskan också.. Burr..
Jag som snart ska ut med tindra,men jag vill inte.. Skönt att få det överstökat bara...

Hoppas ni får en bra fredag. Själv ska vi rensa källaren i helgen men ikväll är det IDOL finalen:D wohooo..

PUSS

1 kommentar:

Therese sa...

Just det! Man drömde såå sjuka drömmar! :S