lördag 17 december 2011

Lite bilder på våran nya lägenhet...

Idag har min älskling och Måns kämpat med alla flyttkartonger,soffan ,tv;n typ allt..
Det ända vi har kvar hemma är sängen , kläder och lite små skit.. Uppskattas verkligen..
Själv har jag varit med piplisan Tindra hela dagen, hör och häpna hon har slutat pipa ;)

Hämtade även ut en liten dos av hennes medicin inne på apoteket i t-centralen.. drog vi kortet och japp 1612 kronor fattigare.. (Vi får tillbaka på försäkringen, annars skulle vi eller rättare sagt jag vara ruinerad)

Vi sitter nu i våran nya lägenhet och jag bloggar och sebbe spelar x-box live..

I morgon kommer våra familjer hit och hjälper oss med att borra upp tv-apparaterna , sätter upp en hylla och hjälper oss med sängen och lite små saker... Måste även börja städa lägenheten i morgon, snark!!

Så i morgon blir det att möblera som vi BÅDA vill ha det och inte bara hur EN vill ha de =)
Jag och syster ska även till ikea och kolla lite och sedan handla hem lite mat...Ska även hämta ut en medicin till som dom glömde skriva på recept eller rättare sagt jag sa att den kanske har gått ut och dom säger nej då... Tindra fick den medicinen 2008 och den gick ut 01/10.. så ett år gammal,blää.. Men här kommer lite bilder iaf;
Köket


 Badrummet


 Badrummet


 Barnrummet


 Barnrummet


 Vårt kryp in


 Köket


 Vardagsrummet


 Vardagsrummet



1 kommentar:

Alexsandra sa...

Snygg lägenhet. Kommer bli jätte bra. Längtar tills man får en rund tur :)