söndag 18 december 2011

Söndag 18/12-11

Oj,vilken överraskning..

Kom hem till syster och vart rejält överraskad.. Där inne stod mina nära vänner och hade anordnat en baby shower för min o Lill Lykke i magen.. Vart verkligen så chockad , sedan börja jag skratta och sedan gråta såklart.. Vem skulle kunna hålla tårarna borta när ens vänner har planerat detta ett bra tag och kunna håller det hemligt utan att försäga sig.. Eloge till er;) de är därför jag blivit så ignorerad på senaste tiden,eller iallafall från i fredags tills idag, men nu förstår jag ju varför .. Bilder på va vi fick för fint kommer upp imorgon.. Nu ska jag hoppa in i duscha mitt fettiga hår och idag inviger vi våran nya lägenhet..

Imorgon kommer jag fixa här hemma och svärmor kommer hit imorgon då jag o älskligen ska till barnmorskan och jag vill inte lämna tindra själv i nya lägenheten och så det första man gör. Och inte nu när hon har varit sjuk och sådära..

Hoppas att ni har haft en toppen dag det har iallafall jag haft❤

Tack till ; Sophia,Syster,Alexsandra,Josefin,Jessica,Sara,mamma,svärmor,Lillemor &( Therese som ligger hemma i magsjuka,hoppas att ni blir friska snart.) som förgyllde min söndag:)

PUSS

2 kommentarer:

Sophia sa...

Tack själv för denna dagen, hade inte gått utan dig. :p jag hoppas och tror att ni kommer få nytta av det ni fick idag. Ha en mysig första natt i nya lägenheten. Puss <3

Ramona sa...

de vet jag att vi kommer att få;)
och tack ännu en gång för i dag:) vart verkligen jätte glad.. vilka vänner jag har:)
ligger i en nybäddad säng och har duschat både hår o kropp.. så nu ska de njutas lite:)
Puss<3