tisdag 13 december 2011

Tisdag kväll...

precis hem kommen från jobbet... Va ju tvungen att lämna ett intyg som sagt och då även passa jag på att säga hej då till både barn och föräldrarna.. Även min kollegor, snyft!<3


Kommer att sakna dom faktiskt,visst att det är skönt att inte jobba men det är ju fortfarande "mina" barn ;) och det är ju klart att det känns konstigt, men snart har man en egen liten knodd som man ska ge all sin uppmärksamhet till.. måste även tänka på lilla prinsessan som även hon måste få uppmärksamhet..


Sitter nu vid köksbordet och äter lite makaroner med köttfärssås.. Så fort jag tar en sked så flyttar sig tindra närmre och närmre mig ;)


En sak jag funderat på är att tindra är JÄTTE rädd för dammsugaren och även för blomsprutor.. Så jag har tänkt och tänkt och kommit underfund att dom på Tindras dagis måste ha skrämt henne... För så fort man tar fram dammsugaren så springer hon typ för "livet",stackars snutte.. 


Nu är även Lotta och Ted påväg hem till oss med våra kartonger =) det är alltid kul att få fin besök så här i mitten på veckan :) Så ska börja packa lite redan idag så att man inte behöver göra allt i helgen :) hih..


Puss på er.

Inga kommentarer: