söndag 22 januari 2012

BF om 2 dagar då.....

Idag har mina svärisar varit hära och vi har ätit en jätte god middag:)

Det vart nästan som en flygande Jacob men ändå inte och till efterrätt vart de en liten prinsessbakelse,mums! Känner mig jätte trött men ändå så känner jag " vafan kan du inte komma ut nu?! "
Har ju BF om 2 dagar nu så de skulle va skönt om du kom nu eller att du kommer som beräknat men orkar verkligen inte gå över tiden:( men vi får se vad som händer...

Idag har jag inte gjort så mycket.. Varit ute med tindra och sedan slappat.. Sebbe har tvättat,diskat,dammsugit och plockat in kläder och torkat av möblerna.. Och även varit ute ned tindra för ett litet tag sedan.. Jag har iofs satt upp 4 tavelramar i v-rummet men ska åka till ikea och handla några stycken till och sedan framkalla kort:)

Men kort och gott så har helgen varit jätte bra:) hur har eran helg varit?

Puss så länge

Inga kommentarer: