lördag 14 januari 2012

Lördag 14/1-12 och 10dagar kvar till BF

Då ska jag & sebbe alldeles strax gå ut med tindra på en långpromenad tillsammans.. Kan vara trevligt faktiskt,roligare än att gå själv. Men som alla redan vet så pratar jag ju ALLTID i telefonen när jag är ute med tindra.. Så jag går ju "nästan" aldrig själv;)
Det är så skönt att ha en tvättmaskin/torktumlare..! Lyxigt,vi får väl se hur lyxig våran elräkning blir när den kommer.. Om jag ska byta från rörlig till fast.. Hmm,det återstår att se. Eftersom att vi har diskmaskin nu också..
Men hoppas att ni får en trevlig lördag för det ska jag ha..

Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har rörligt. Vi har ALDRIG haft en elräkning på mer än 500 kr/månad. Å då har vi ju både torktumlare,tvättmaskin och diskmaskin :) / sara

Ramona sa...

Det låter ju jätte bra,hoppas vi har den turen också:) vi har ju Fortum.. Va har ni för bolag?:)

Celina sa...

Det bästa är att inte binda under vintern då priserna är högre då utan gör det under sommaren för att få billigara under hela det kommande året..

Ramona sa...

Vad smart:) de ska jag verkligen tänka på.. Eftersom att vi inte riktigt lärt oss denna nya pryl så har vi behövt torktumla 3ggr nu, och de kan ju kosta lite:/ men vi får se hur de går nu:)
Tack för tipset iaf Celina:)

Anonym sa...

Vi har Nacka Energi. Spelar nog inte så stor roll om ni har torktumlare eller inte. Vad fakturan landar på beror ju mer på vad ni har för uppvärmning å sånt :) hade jag bott i villa hade jag bundit !! / sara

Ramona sa...

Okej, vi har ju kommit på att vi måste ha på antingen 90* eller 120* grader när vi ska tumla,men då måste vi göra de 2ggr:/ annars blir de liksom
Inte riktigt torrt.. Så därför känns de som de kommer bli dyrt:/ försöker säga att vi ska handla en torkställning för annars kommer de bli jätte dyrt tror jag..:)