fredag 6 januari 2012

Resumé från gårdagen..

Igår så va Alexsandra här på besök hos mig och tindra:) med sig hade hon en påse med kanelbullar som hon bakade i onsdags:) mumsigt va de.. Så vi satt här och snackade lite skit och så:) sedan så kom Dennis och Erida på besök och de vart munhugg från damernas sida.. Så nästa gång får dom träffas ute innan vi får in till någon;)

Sedan åkte jag,Alex,sebbe,nella och jessi till kungens kurva och tittade lite .. Sedan gick vi också en sväng på Ikea och handlade en taklampa in till barnrummet och en kudde till spjälsängen och lite småskit..:)
Där efter åkte vi till länna och handlade hem lite mat:) och som vanligt fick jag packa upp alla jävla varor.. Kommer slå in skallen på dom nästa gång..!

Kom sedan hem och åt fläskfilé med potatisgratäng, bea och vitlökssmör...

Sedan började jag få frossa, blev kallsvettig och konstig i magen så jag låg utslagen på sängen och gjorde ingenting.. Och somnade till och från hela tiden..

Idag så ska jag o tindra ev träffa mormor:)
Ha en fortsatt trevlig dag..

PUSS

Inga kommentarer: