söndag 8 januari 2012

Söndag kväll..

Sitter hemma i soffan och små kollar lite på när Sebastian spelar Batterfield 3 och Tindra ligger i sin säng och sover..
Vi var nere på 7-eleven och handlade hem en mjölk och sebbe köpte en dosa snus..Så vi passade på att ta Tindras sista för idag..

Dagen idag har varit jätte trevlig, var hemma hos Therese och Emilia i älta på lunch tillsammans med Jossan, Nella, Fia, Diana, Linnéa och Joline. Det var väldigt kul, vi blev bjudna på Lasagne till lunch och efter det vart det fika.. Saft , kakor och en chokladsockerkaka..MUMS! Men så fort jag åt så la de sig som en "buffe" under pattarna vilket ledde till att jag nästan kräktes varje gång jag skulle böja mig ner, inte så skönt inte.. Men så kunde jag ju inte motstå, så det vart lite "kräkböjningar" speciellt när Emilia ville sitta i mitt knä och titta på mobiltelefonen ;) Barnen lekte jätte mycket tillsammans vilket var kul att se :) Linnea vart ju störst också ;)

Här hemma har det stått tvättning och om målning på schemat.. så det har Sebastian gjort idag ;D Även tagit hand om nussan som varit ute och fått sin medicin...

Nu är det bara 16dagar kvar till BF, kan ni tänka er... Tror ni jag kommer föda tidigare? Jag vet inte, men det känns som att jag kommer att göra det :) Hon är ju "färdig bakad" så hon kan ju få ploppa ut nu också, känns som att man bara går och väntar och väntar...
Nu börjar vi få ordning här hemma, lite små saker som gardiner ska upp, köpa lite blommor + krukor, köpa turkosa plädar och sätta upp mina ramar i vardagsrummet ( saknas dock fortfarande bilder ) så kanske får vänta med ramarna tills den lilla ploppar ut:) för i den största ramen ska tindra och fisen sitta tillsammans :) ooooh, vad jag längtar.. Det gör Sebastian också<3

Nej nu ska jag se om det finns någon bra söndags film på tv;n..
I morgon är det 15 dagar kvar...


Puss och sov gott

Inga kommentarer: