måndag 6 februari 2012

Lykke har precis fyllt en vecka:) grattis mammas snutte gumma<3

Igår Söndag var vi på SÖS för ett "återbesök" för att kolla Lykkes gulsot samt se om hon lagt på sig nått.. Gulsoten kunde dom avskriva för att den hade gått ner så mycket att hennes kropp orkar "ta bort" de sista själv,vilket är jätte skönt..:) och hon hade även lagt på sig 190gram sedan i fredags:) så nu har hon en vikt på 3100gram:D och hon sa även att vi skulle sluta med ersättning.. Vilket vi gjort och de resulterar ju till att hon vill ha "tutten" HEEELA tiden..

Vi även besök av Sara och Robert idag och dom hade med sig super god Thaimat,mums! Men vart ju avbruten och fick gå iväg och amma 2ggr, eftersom att jag inte tycker att de kommit igång ordentligt men jag vet ju inte hur de ska kännas när ammningen är i full gång(?) Lykke fick även hon en liten present:) en röd djurgårds T-shirt:) jätte fin:) hon äger ju inte några T-shirts bara massa bodys än så länge:) taack snälla ni<3

Sedan kom även Syster,Marek,Jessica och Jasmyne på besök:) och dom hade köpt med sig jätte fina saker till oss från London:) taack snälla ni<3

Jag och Lykke gick och la oss vid 22-22.30 tiden men vaknade vid 02.00 att hon va hungrig och efter de tog jag denna bild för jag trodde hon va mätt och belåten men tydligen bara för stunden. Han och kissa iallafall:p men nu ska vi försöka sova igen efter tredje portionen:) GOD NATT

Inga kommentarer: