fredag 24 februari 2012

To day!

Idag på morgonen så tog vi det lugnt och gick ut med tindra strax efter 11. Sedan kom vi hem och titta lite på tv och kräktes 2 ggr (Lykke) sedan klädde vi om oss och åkte till Globen och mötte svärmor/farmor :) vi åt en jätte god lunch och gick sedan runt och shoppade lite:)
* tunna filtar till Lykke - farmor
* ett linne till sebbe - farmor
* jätte fin filt jag trånat efter jätte länge till Lykke..- köpt av mig
* Trosa och bajspåsar till tindra - farmor
* apoteksaker till skötväskan - jag
* bussremsa till mig - farmor :)
- har som sagt haft det jätte trevligt och Lykke har varit världens duktigaste bebis:) allt har varit super:) va hemma strax innan 19.00 ikväll.. Åkte hemifrån vid 13.45 (vi skulle mötas 14.00)

nu ska jag fortsätta kolla på the break-up . Ha en underbar helg alla fina..
Puss på er.

Inga kommentarer: