fredag 18 maj 2012

18maj grattis morfar på 41års dagen❤

Dagen idag började med att jag fixade mig och Lykke, sedan gick vi ut med tindra på en runda..väl hemma droppade jag bara av tindra för att bege oss till stan för att möta farmor för att handla tyg till Lykkes blivande gardiner:) men innan vi handlade så gick vi och åt lunch på mongolia dit även min älskling kom:) så skönt att han slutar 1 på fredagar:) så vi satt och åt,sedan åkte han hem till tindra och vi fortsatte.. Vi(farmor) handlade ett lila tyg och sedan ett super fint band som ska hålla upp gardinerna i v-rummet.. Kommer bli super fint!!

Efter de strosade vi runt och handlade hem lite godis och läsk,när jag kom till h-höjden så stod mormor och väntade på oss:) Vi hann bara komma hem så plinga det på dörren och där stod fina jossan ❤ som även hon skulle följa med hem till mina föräldrar då Tommy fyller år idag:)
Vi åkte dit, åt lite mat och sedan fikade vi:) Strax innan 8 så vart Lykke ledsen då hon blivit övertrött och hade svårt att komma till ro då hon också ville vara med:) så vi åkte hem.. Han bara byta om på Lykke,byta blöja,tvätta av sminket,borsta tänderna och ta av mig.. Nu ligger vi i sängen 20min senare och hon somnade direkt,mammas lilla ❤ .. Tack alla som var med idag och firade finaste morfar❤ ps,nella super god jordgubbstårta. :)

Puss och god natt..

Inga kommentarer: