tisdag 26 juni 2012

Dagen idag.

Börjar morgonen men att försöka få tag på shm biljetter till sebbe + hans kompisar (fast sebbe har en biljett tills på lördag) sedan ut med tindra och sen bli upphämtad av syrran.. Vi åkte och hälsade på Marek på jobbet sedan vidare till Farsta c där jag köpte en jätte fin bok där jag ska skriva om Lykke sedan en klänning jag ska ha på bröllopet , fick den för 100:- fast att den kosta 500:- :) sedan vidare till tandläkaren . En mycket söt ung kille med ett hollywood leende. Hej jag heter Ramona och har ett Farsta leende:p men hade inga hål så de besöket gick på 90:- mycket bra mycket bra:) sedan hem rasta tindra plocka upp sebbe och Marre för att åka och stor handla. Check!

Nu ligger jag i sängen och har nattat Lykke , när hon somnat "djupt" så måste jag upp och äta något då jag bara ätit 2 cheesburgare vid 3 tiden idag och det är allt. INTE BRA RAMONA!! Jag vet men känns som att jag glömmer bort att äta,för skulle inte nella ätit på mc donken så skulle jag nog inte ätit alls idag :/

Puss och hej leverpastej

Inga kommentarer: