söndag 15 januari 2012

Söndag den 15/1-12 9dagar kvar till BF

Dagen idag har varit jätte bra:) mina föräldrar var här under dagen så jag och mamma åkte iväg och handlade hem mat och lite andra saker vi behövde:) sedan kom vi hem och jag lagade spagetti o köttfärssås till oss alla, Tommy satte upp spegeln i hallen och fixade kablarna i v-rummet och i sovrummet:) jätte skönt! Imorgon måste jag ringa min h-värd då fe fattas lite små saker till köket som snickaren får komma hit och fixa imorgon!! Nu är det 9dagar kvar till BF kan ni fatta? Snart blir jag morsa på riktigt,har ju bara varit mamma till tindra innan.. Men nu till en riktig människa:D de ska bli så otroligt roligt, men hoppas att dessa 20kg försvinner också;) inte kul att väga som en flodhäst när jag annars inte väger speciellt mycket eller är speciellt stor.. Vi träffade en klasskompis till mamma idag och hon tyckte jag hade en sådan liten mage, som sagt har ju lagt på mig över röven och låren, men de blir nog en lite tös får jag hoppas:) men som sagt pojke/flicka vem bryr sig egentligen? Bara barnet är friskt och mår bra!!

Nu ska jag kolla på old school på 5an.

Puss på er

Inga kommentarer: