måndag 16 januari 2012

Måndag 16/1-12 8dagar kvar till BF

Idag har jag och tindra tagit det lugnt hela dagen. Varit ute i snön har vi varit och hon har haft med sig sin tennisboll på dom två promenaderna:p inte släppt den en ända gång om hon inte gjort något jätte intressant:)

Nu känns det bara som att " kan hon inte komma ut nu nu NU"!! Sebbe sa till mig idag att varje gång jag ringer så tror han att vattnet har gått,så har de inte de... Det är bara 8 dagar kvar så varför kan du inte bara vilja ploppa ut nu?! Idag har jag haft molvärk me. Inte några "andra" värkar.. Knådar sig gör hon hela tiden,men men!

När sebbe kom hem idag hade han hämtat ut babysitter'n och bärselet så nu har vi allt vi behöver förutom bilstolen som kommer:)
sebbe skulle organisera om i förlossningsväskan:p han tyckte inte att vi behövde ta med oss dif-bodyn.. Okej då:D hehe så han ska packa ner något annat:)

Nu kollar jag på vänner och tindra ligger i sängen(vilket hon får idag) annars hoppar hon aldrig upp längre,vilket är jätte skönt..

Har laddat ner lite nya roliga appar här har ni dom; snapeee , darkroom, labelbox :)

Puss på er

Inga kommentarer: