tisdag 17 januari 2012

Tisdag 17/1-12 7dagar kvar till BF

Usch va jag är dålig på att uppdatera:p men som sagt har faktiskt inte orkat!

Idag tog jag i tindra en lååångis runt ängen men när vi skulle ta den sista biten av ängen så höll jag på att kissa på mig,så de vart till att gena och gå men småsteg hem:) klarade mig denna gång;) Tog en dusch och sedan vek jag in kläderna och har även dammsugit hela lägenheten! Vi ska strax gå ut igen och även gå till den gamla lägenheten för att se om de finns någon post där,jag har fått min räkning från 3 men inte sebbe så den ligger säkert där nere:p

Någon enstaka värk har jag haft idag,annars så har jag mått illa och har som en brinnande känsla under tuttarna, undra va de kan va(?)

Nä,nu ska vi gå ut. Puss på er

1 kommentar:

Rebecka sa...

Jag har också en konstig känsla under brösten, typ som att det bränner :S har haft de i några dagar, typ sen ja kom hem från sös. konstigt dedär