tisdag 10 april 2012

God morgon alla fina

Just nu sitter jag i sängen och tittar på Lykke som ligger i sin säng och jollrar , sparkar med benen och snuttar med både nappen och snuttefilten:)
Igår så somnade Lykke vid 9 tiden då vi kom hem lite senare, så de tar ju ett tag för henne att komma till ro, så matade henne och sedan la jag henne i sin säng och satte på mobilen(över hennes säng) och gick ut där ifrån. . Sedan somna hon bara på några minuter och jag gick ut i v-rummet och höll sebbe sällis och så titta vi på tv.. sluta med att jag sov sittandes i soffan;) Ochsedan vaknade Lykke första gången vid 5 och sedan somna hon om i våran säng så vaknade vi strax efter åtta av att de sa KABOOMZ i hennes blöja:) så nu är vi alla tre vakna här hemma:)

Dagen idag består av slappa slappa slappa.. Ska även fotografera alla saker som skorpan fått under dom senaste dagarna..

Imorgon kommer Alexsandra och Fia över för att få träffa oss,de är ju även öppna imorgon men jag börjar bli förkyld och få ont i halsen så då vill jag inte få dit och smitta någon stackare:)

Och på torsdag ska vi till Birgitta i farsta och prata lite.. Ska även göra lite fler saker förhoppningsvis:)

Nä, nu ska jag ta upp en tjurpuppa som inte vill ligga i sängen lägre..

Inga kommentarer: