måndag 9 april 2012

Min lilla sessa idag hemma hos farmor och farfar.

Idag har vi varit iväg hela dagen i stort sett.. Började med att jag gick hemifrån vid 11 tiden då jag tog t-banan mot odenplan och jossan hoppade på i s-tull.. Vi åkte hem till hennes föräldrar på påsklunch där jossans bror + fru med barn också va:) vi hade super trevligt, lykke trivdes så bra i alla famnar t.o.m i lilla olivias famn:) vid halv 3 så åkte vi hemåt igen och vi hann precis komma hem när vi skulle vidare till farmor/farfar(mina svärföräldrar) på påsk lunch/middag med sebbes bror med familj och mormor/morfar/moster och kenzo och tindra.. Marek jobbade och kunde tyvärr inte komma.. Men de kommer fler gånger:) så nu är vi hemma och jag har lagt lykke i sängen och sitter nu i vardagsrummet och kollar på tv och skriver hära..
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer blir nog att ta det lugnt..

Men puss puss på er och hoppas att ni haft en underbar påsk🐔🐤❤

1 kommentar:

Christine sa...

Vad har du för motiv? Vilken studio gjorde du den på? :)