tisdag 22 maj 2012

Tisdag:)

Dagen idag har varit väldigt varm.. Började dagen vid 8 tiden,fixade oss och åt frulle. Sebbe köpte hem en arla yoghurt igår med malda hallon i super god. Jag doppade mitt lillfinger i glaset så de fastnade en liten droppe på "fingeravtrycket" och lät Lykke snutta av de. Oj,vilken min men hon verkade gilla det iallafall:) såg så kul ut när hon kände att " hm,detta är något nytt som jag aldrig testat förut " :)
Vi gick och rastade lill nufflan för att sedan bege oss till Globen för att handla hem lite sallad etc. Jag hade på mig ett par jeans och ett linne och Lykke hade på sig ett par tunna tiggts och klänningen hon fick av jossan och sedan hennes stickade/virkade mössa från hm. När vi kom hem så va det ju bara att slänga av oss kläderna,herregud va varmt det var! Även Lykke va jätte varm, i helgen blir det till att köpa ett paraply/parasoll till hennes vagn:) Vi åt lite lunch och gick sedan och la oss:) vi vaknade vid halv 6 tiden då min älskade kom hem:) fick även ett samtal idag av min älskling att på fredag klockan 2 har jag en klipp tid❤ kanske en tidig morsdag present eller kanske man får en blomma också när det är morsdag:) glad vart jag iallafall:) så tänkte köra 2 flugor i en smäll , går förbi jobbet innan och hälsar på:) för att sedan åka vidare..

Nu ligger Lykke och halv sover(hon sov nyss men vaknade upp för hon fick en liten host attack:p satte maten i fel strupe) Sedan ska hon hålla på och flaxa med sina armar hela tiden,så de blir att lägga en kudde på ena sidan så hon inte kommer någonstans:)

puss och kram

Inga kommentarer: