onsdag 23 maj 2012

Vilken underbar dag!

Natten va dock inte så underbar då min älskade lilla sessa hade magknip,så hon fick sova hos mamma i natt❤ imorse släppte det dock,vilket va både skönt för henne och mig:)

Fixade oss och gick ut med tindra., för att sedan börja vandringen mot Farsta c för att möta upp Cissi/Emilia,Nadja och ange:) vi hade det super mysigt:) pratade om allt mellan himmel och jord.. Åt lite mat och fikade ute i solen. Känns som att jag bränt mig i ansiktet och på mina vader då jag hade klänning idag:) Lykke hade på sig en söt liten dress:) Vi tog iaf t-banan hem då jag inte orkade gå hem , tog ju ler 2h att gå då jag hade en liten missnöjd tjej med mig.. Så det vart en liten paus för matstund på gubbängsfältet och promenaden mellan hökarängen och Farsta var ett helvete. När vi väl kom in i farsta c (vi va tvungna och svalka oss) då somna hon i mitt knä) den lilla envisa ungen ❤ men ändå mammas älskade ögonsten..:)
Vi va hemma igen vid 18 tiden, då hoppade vi in i duschen och skrubbade av oss, jag åt en smörgås och drack lite juice. Nu ligger vi i sovrummet och Lykke har tvär däckat,så blir det när man inte sover längre stunder under dagen. Puss på er. (bild från idag)

Inga kommentarer: