lördag 7 juli 2012

Idag så mötte vi upp jossan , Therese och Jeanette i centralen .. Gick runt och glodde lite i butiker.. Strax efter 3 går vi ner i tbanan där vi möter Carro och Patricia.. Super kul:) jag åker hem med Lykke medan dom andra hoppas av i Slussen.. Väl hemma matar jag lillan och fixar lite gröt etc.. Går sedan hemifrån 20 över 4 och åker och mäter upp tjejerna igen på melanders fisk och sedan går vi mot axela medans Carro och Patricia åker hemåt:)

Åt mörad biff med potatisgratäng och bea,gott men jag ångrar mig. Känns som att jag blivit magsjuk,så ont i magen har jag..

Men iaf,kom hem strax innan 9 och möttes av världens gladaste tjej som sprakar med benen och flaxar med armarna.. Skrattar högt gör hon även också:) mammas älskling..

Älsklingen berättade även att lykke sov 25min i hans famn, och de känns super skönt :) va väldigt trevlig men de kändes även konstigt att inte ha med mig henne :) ❤❤❤

Inga kommentarer: