onsdag 4 juli 2012

Underbara väder.

Mamma va förbi här på lunchen och med sig hade hon en ask med svenska jordgubbar ' mums. Gick med henne ner till jobbet och fick med mig 2 askar till hem:) smaskens.

Lykke sov natten igenom utan att jag behövde ge henne alvedon. Imorse tog jag tempen och den hamnade på 38'2 men jag kände att hon va pigg så skippade alvedonen då också.. Efter lite gröt och att hon sovit en stund så tog jag tempen igen och då landade den på 37'8 men hon började bli lite kinkig.. Nu ligger hon här i sängen bredvid mig och sover,ska försöka få henne att sova länge. Visst de är fint väder och så men förhoppningsvis är de lika fint väder imorgon;) har iaf suttit på balkongen i ungefär 35min och solat,underbart!

Imorgon bär det av till Odenplan där jag ska träffa min nya PT Paco:) Ska bli super kul och nu ska jag bli av med 12kg sedan är jag nöjd!
Senare ska jag träffa Cissi och Emilia om Emilia är bättre och även Lykke..

På fredag blir de nog chill och på lördag ska jag & Lykke träffa
❤Emilia,Therese,Jossan&Jeanette❤

Underbart att sebbe bara jobbar torsdag och fredag och sedan har semester med oss i 4veckor :) då blir det mys för fulla muggar, bada med tindra och alla sol hör till :)

En gullig Lykke och en ful mamma på balkongen ;)

Inga kommentarer: